Optimale registratie van de voorlichtingsactiviteiten

Mediavisie Zorg is door de orthopedisch specialisten van Gelre ziekenhuizen gevraagd om onderzoek te doen naar sportklinieken in de omgeving en de rest van Nederland, en een marketingstrategie voor een eigen sportkliniek te ontwikkelen. Op basis van het kernverhaal van de organisatie ontwikkelden we de naam, pay off en de huisstijl die verder uitgewerkt is in verschillende middelen zoals een website, social mediakanalen, video’s, fotografie, banners en brochures.

Klant:

Gelre Sport

Tools:

Strategie
Corporate identity
Website
Video
Social media marketing

Pijnloos vooruit
De topkliniek van Gelre Sport is onderdeel van Gelre ziekenhuizen gelegen op sportcampus van FSG Academy in Apeldoorn. Gelre Sport is in Nederland een unieke combinatie tussen een professionele sportacademie en een ziekenhuis. Dit betekent zorg zoals professionele sporters die ook ontvangen op het bekende hoge zorgpeil van Gelre ziekenhuizen.
Echte portretten
Hoewel de sportkliniek landelijk gevonden wordt voor het specialistische aanbod van behandelmethodes zoeken mensen met sportblessures vooral naar goede zorg dichtbij in de buurt. Om het regionale karakter van Gelre Sport te benadrukken is gekozen voor het fotograferen en filmen van jonge sporters van FSG Academy op locaties in de directe omgeving van Apeldoorn.
Social media marketing

De social media campagne is gericht op naamsbekendheid en brengt Gelre Sport onder de aandacht op  basis van het zoekgedrag naar specifieke blessures en behandelmethoden.

“Zoals ik in de sport ging voor de uitdaging en het beste resultaat, probeer ik nu voor mijn patiënten het maximale te bereiken qua pijnvermindering en verbeterde mobiliteit”

Martijn Haighton
Orthopedisch chirurg
Ambassadeurs van de organisatie
Mensen vertellen graag verhalen uit de eigen praktijk. Dit zijn de ambassadeurs van je bedrijf of organisatie. Door medewerkers, klanten, leveranciers, of stakeholders te later vertellen over hun eigen ervaringen krijgen de verhalen meer kleur en zorg je er voor dat ze ook direct gevalideerd worden.

Ook een nieuwe identiteit in de zorg creëren?​

Bel of mail met Rene
Reitzema
Creative director

Wij werken voor

Contact

Als je geïnteresseerd bent in een van onze oplossingen, aarzel dan niet om contact op te nemen